جونم داعاش

خرید بک لینک

یه مثنوی معنوی نوشتم به قطر شاهنامه و فرستادم برای فرزین.

انواع و اقسام تورو مولا هلپ می ها رو توش پیاده کردم و به شدت امیدوارم این کار دیگه جواب بده!

یه مربی بهم پیشنهاد شد از طرف استاد قبلیم،

بعد دیوث هر دو تا اکانت اینستامو بلاک کرد:|

واقعا مربی گیر نمیادا! از کیمیا کمیاب تر شده لامصب!

فرزین تورو خدا هلپ می!


میشه دعا کنید یه مربی گیرم بیاد؟ مردم از بس تمرین نداشتم:|

++ عنوان-> رد کرو red crew

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 16:43

دل گرفتن که عصر جمعه نمیخواهددل گرفتن یک چمدان تنهایی نیاز دارد که همه را به زور بچپانی توی جیب کوله پشتی ات و هی همه جا با خودت ببری اشبروی کنج تختت ولو شوی و همانطور دراز کش دنیا را قدم بزنیدل گرفتن که شبه قدم زدن نمیخواهد!دل گرفتن یک مشت درد میخواد که بریزی توی قهوه ی تلخ زندگی ات و هم بزنیبعد هم قلپ قلپ،مزه مزه کنی بوی تعفنی که از کوله تنهایی تا قهوه ات رسیدهدل گرفتن هیچ چیز نمیخواهد جز خیره شدن به پاییز های زندگی ات و عکس های دو نفره ی دیگران#عنوان از دایان جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 338 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 16:43

صفحه مجازیت را میبینم

تو سیگار میکشی و من پسند {لایک}میکنم

این یعنی دیگر برایت هیچ تلاشی نخواهم کرد

بکش!انقدر بکش تا خس خس سینه ات از خواب بیدارش کند...

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 10:26

پلان ۱: از جلوی عروسک فروشی ها رد میشوم و فکر میکنم این دفعه که دیدمش ضایع است دوباره عروسک هدیه اش بدهم و میمانم که جز خرس های پشمالو چه چیز میتواند او را ذوق الود کند !؟ یک چیز که یک شباهت هایی هم به خوده من داشته باشد (محض یاداوری) مثلا ان خرس قهوه ای با ان چشم ها و شکمش خوده خودم بود !پلان ۲:+عاغا ببخشید رز شاخه ای چند؟هی با خودم حساب کتاب میکنم که واقعا چه چیزی دوست دارد ؟ البته! الان به نتیجه رسیدم! پلان ۳:میروم به یک لباس بچه فروشی و با احتساب به اینکه اصولا بچه ندیده میباشم میپرسم نوزاد تازه به دنیا امده سایزش چند است؟میپرسد:بچه درشتیست؟میگو جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: از هر دری سخنی,از هر دری,از هر دری فقر وارد شود,از هر دری سخنی اندروید,از هر دری سخنی برای اندروید,از هر دری به آذین,از هر دری هنری,از هر دری سخنی کافه بازار,شعر و نثر از هر دری,از هر دري سخني, نویسنده: بازدید: 236 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 10:25

میشه به عکس تصویر زمینت زل بزنی و کل وجودت لبخند شه

داعاشم+لپای من

لپ ارش


#خنده های_از _ته_دل

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 17:03

کوچه بن بست،طبقه ۷ ، سوویت شمالی با پرده های ابی!موهای لختش همیشه تا زیر گوش بود و چتریاش منظم روی پیشونیشرو نیمکت دانشکده هنر نشسته بود و سرگرم همون نقاشی بودهمیشه یه دفترچه کوچیک توی جیبش داشت که با زغال روش طرح میزد هیچکسم نفهمیده بود اون تو چی میکشهاما اون دفترچه برای هلن معجزه میکرد سر کلاسای تجسمی یه لحظه به دفترچه نگاه میکرد و بعد شاهکار خلق میکرد. شاگرد اول بود.هوا سرد بود اما انگار اینم برای هلن اهمیتی نداشتگاهی انقدر به هیچ چیز واکنش نشون نمیداد که همه تعجب میکردیمتا الان که جشن فارغ التحصیلیه هیچوقت با هیچ پسری نبوده و خب الانم تنهاس جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 268 تاريخ: جمعه 16 مهر 1395 ساعت: 17:03

واقعن من از شما میپرسم چرا هیپاپ تهران انقدر ضعیفه!؟:/ ای بابا:/



هشتک در به دری:|

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: i took a pill in ibiza,itunes,i think therefore i am,i think i love you,i told you,i touch myself,i took a pill in ibiza lyrics,i told you so,i told you tory lanez,i took a pill in ibiza clean, نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 15:31

چرا یکی نیس منو جمع و جور کنه؟:/


#بد_حالی


من:بسه سامان تمومش کن نمیبینی کل عضلات ذوزنقه ات گرفته؟یه بار دیگه این حرکتو بزنی بدنت متلاشی میشه

جمع کن

سامان:چیکار کنم برات؟ورزشم نه؟چیکار کنم خوب شی

من:زندگیمو جمع کن!میتونی؟عرضشو داری؟ نه!ببین؟نداری! پس خفه شو!

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: k hv finhajd, نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 15:31

از بالشت گذشته

جدیدا سر زانوهام خیسه...

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 241 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 15:31

هشتک خنده:-D

پا شدم رفتم ngo عضو شم میگن سنت زیر شرایط قانونیه برو با بزرگ ترت بیا

من دیگه حرفی ندارم:-D بزرگترانم کجایید کجایید:-D

جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: d meaning,d,d emoticon meaning,d alteative crossword,d emoticon,d meaning in chat,d bash,dskiptests,dndebug,d command not found, نویسنده: بازدید: 221 تاريخ: چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت: 15:31

صفحه بندی